window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-V1LDSP1600');

אמנת שירות

ארבע עונות סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ רואה בלקוחות הסוכנות כנכס העיקרי לה, אנו משקיעים את מרב המאמצים לספק מענה מקצועי, איכותי, אדיב וזמין , כל זאת מתוך הרצון לשמור על רמת שביעות רצון מקסימאלית לצד נאמנות ושמירת קשר לטווח הארוך.

אנו, עובדי ארבע עונות סוכנות לביטוח פנסיוני, מתחייבים בפניכם כדלקמן:

לפעול בהגינות ובהוגנות תוך שמירה על פרטיותכם בכל פנייה באשר היא.

לספק מענה ראשוני, מקצועי ואדיב בהקדם האפשרי ועד 2 ימי עסקים ממועד פנייתכם.

לספק מסמכים ואישורים תוך 3 ימי עסקים ממועד פנייתכם, כל זאת בהתאם לקיומם של המסמכים בסוכנות.

להעביר אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר תוך 7 ימי עסקים.

למסור מידע עדכני ללקוח הפונה אודות זכויותיכם בנושא תביעות, מידע אודות זכויותיכם, ולהביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף החברות השונות בזמן פנייתכם לסוכנות ועד 2 ימי עסקים.

אנו עומדים לרשותכם ולשרותכם:

שעות פעילות : ימים א-ה 9:00-17:00

טלפון: 1-800-444-400

דוא”ל: info@fsfp.com

אתר: https://fsfp.co.il/